tja

Såhär va! (Höhö!) Ni vet den där blonda bruden som inte är blond på riktigt, med ögonbryn uppe vid hårfästet och ankläppar och pattar som slår i hakan och naziståsikter och en bror som ser tjackad ut... Ja ni vet kanske vem. Hon handlade en ful Burberry-liknande, rosa halsduk av mig på A för 99 spänn och lägger upp den på sin... vad fan heter det... sån där "dagbok på nätet" och låter folk tro att hon köpt en Burberry.
1. Den är jävligt ful.
2. Jag försöker bara försvara mitt beteende i föregående inlägg då jag prutade på myrorna, heh.
3. Jag läser absolut inte Kissies blogg utan hade bara "vägarna förbi" när jag ändå var inne och skrev i adressfältet.
4. Det här inlägget var jävligt värt att skriva.
5. Tänkte leta upp en bild på halsduken men bestämde mig för att det var lite "too much" så att säga. Jag är inte den som är den om ni fattar... Ha en fett jävla skön natt sen när det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha! jag tyckte väl jag kände igen den när jag såg bilden på hennes blogg! :'D

2011-03-20 @ 23:29:39
URL: http://fannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0