Favorit i repris

Lovar du att vara ärlig? Om jag svarar "ja" på den här frågan så vet ni ju inte om jag varit oärlig redan på första frågan. Duuh.

Du heter: Beror på vem som frågar. Pendlar mellan Susanna, Sanna och Härskarinnan af Herraväldet.

Smeknamn: Äh gå och smek ett bord.

Låt som du när du är ledsen sörjer till?: Jag sörjer inte, jag super ner mig och går vidare. Så himla praktiskt och inte lika tidskrävande. Rekommenderas starkt.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt "lite speciella" finger. Och för hur bra jag är på att handskas med hestar.
Vad säger du för att imponera på någon?: Var det inte du som var med i det där programmet på 3:an? Nähä, det måste ha varit jag då! (Alternativt så twistar jag min torso tre varv.)

Hur imponerar man på dig?: Man svävar tyngdlös i luften i minst 5 sekunder. Då, och endast då, blir jag vad man skulle kunna kalla imponerad.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, typ varje dag.

Var bor du?: Lite här och var.

Trivs du där?: Jovars, det kunde varit bättre, men man ska inte klaga. Jag är inte den som är den... liksom.

Äger du några converse: Aa några.

Sprit, cider, vin eller öl: Ja.

Brukar du bli för full: Livet är lång nykterhet som är till för att fyllas. Kloka ord från min vän CVG det där.

Vad har du för mobil operatör: Vet inte om min operatör är mobil, ärligt talat.

Är du allergisk mot något: Översitteri, politisk korrekthet, ormar, ålar, nålar och blod.

Har du haft sex idag: Nej...

Hur svarar du i mobilen: Fett eller bebis?

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Flera olika ord. Efter varandra.

Antal timmar sömn inatt: Det är natt nu. Jag har inte sovit. Så..... noll.

Sov du ensam: Vad är det för jävla följdfråga? 1. Jag har inte sovit nåt inatt. 2. Vi bor väl förfan alla på samma planet?!

Brukar du komma i tid: Rätt ofta.

När mår du bra: När klockan slår 13.37 och man råkar se just övergången från 13.36. Mmmm, ett underbart fenomen.

När blev du fotad senast: I söndags. Vad jag vet.

Hur känner du dig nu: Jag känner mig låg. Jag är alltid låg. Alla fåglar sjunger falskt.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, lidande svårmod. 
Vad tycker du om fötter: Om det är någon som är jättenyfiken och verkligen dör om han/hon inte får veta mina innersta tankar om fötter tycker jag att du ska göra följande: 1. skicka en kommentar med din fråga. 2. skaffa ett liv.

Vad saknar du: Fiskögon.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Nån gång innan jag går upp.

Är du blyg?: Ja det är därför jag kommunicerar med omvärlden genom en blogg, för att slippa möta människor i verkligheten.

Sysslar du med någon idrott: Jag rider och gymmar och ni kan spara era sexuella skämt om att jag rider för de är TRÅKIGA!

Vill du hellre ha mail än brev: Idiotfråga, fortfarande.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.

Har du spytt offentligt: Beror på vad som menas med offentligt. Inget jag brukar göra, men det har väl hänt nån gång för lääääänge sen.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Dricka bärs och vara odräglig samt använda mina röstresurser till att skrika ut saker som föll mig in att skrika ut. 
Är du nöjd med ditt liv: Har aldrig levt någon annans, vad jag vet. Så det blir lite knivigt att jämföra med nåt.

Vad gör du i morgon: Spårar sönder nånstans.

Vad är det värsta du vet?: Se frågan om vad jag är allergisk mot.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Alla kändisar som har silikonpattar och inte längre kan sova på mage. (Synd för er.)

Vad längtar du till?: Studenten. Eller egentligen dagen efter studenten. Eller säg två dagar efter så är det inte "dagen efter".

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Menar du mina mänskliga vänner? Ja, Paris kan vara lite lömsk ibland. Vet inte om hennes vänskap är "äkta". *Tår i ögat*

Vad använder du för shampoo?: Se frågan om fötterna.

Vad är det finaste du fått?: Kärlek. Massa kärlek!

En speciell dag du minns: Dagar i arkadien

Hur gammal är du: Snart bolaget år gammal.

Tycker du om någon just nu: Jag hatar hela världen. Jobbar stenhårt på den imagen.

Du samlar på: Blåmärken

Gröna eller röda äppeln: Vad som helst, så länge de inte är mjöliga. Jag hatar mjöliga äpplen.

Gillar du golf: Nä, du kan va golf!

Vilken tid gick du upp idag: 06.40. Fler frågor på det?

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja. Min säng.

Har du strumpor på dig nu: Näj. Strumpebyxor. Söta.

Är det okej att gråta: Man får gråta.
När grät du senast: När jag fick något i ögat. (En tår?)

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta till en fet lägenhet och skriva svårmodiga texter ett tag samtidigt som jag dricker rödvin.

Bär du glasögon eller linser: Solisar på sommaren.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja, annars kan man avlida.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?: Lite efter att jag har vaknat.

Har du piercing: Hål i mina öron. Annars, nej.

Vill du gifta dig: Tror det.

Vill du ha barn: Avkommor.

Solar du ofta: Har glömt vad sol är.

Är du bra på att laga mat: Ingen har någonsin varit bättre på att laga mat än jag. Särskilt när det gäller ryska piroger i ugn...

Är du flygrädd: Nej. Men det piper ALLTID om mig i säkerhetsspärren. Och då menar jag alltid.

Hur vig är du: Så vig att jag kan twista min torso.

Är du musikalisk?: Typ inte. Låtsas att jag är ibland.

Vad dricker du helst när du är törstig: Bärkis.

Vilken är din favoritglass: All glass. Utom sorbet.

Tror du på ett liv efter döden: Nepp.

Tycker du om sushi: Mat som mat. (Och mat mot mat, den gyllene regeln på festival!)

Vad äter du helst när du ser på film: Har svårt att göra två saker samtidigt. Brukar istället koncentrera mig på att hålla igång min andning.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du tandläkarskräck: Nej, det är enda gången man får ligga i en stol och kolla upp i taket utan att folk undrar vad man håller på med.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är bara människa.

Vilken ögonfärg har du: Har du sett dig själv i ögonen eller?!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Fast jag somnar ganska lätt också.

Hur ofta tränar/motionerar du: När jag har lust. Det går i perioder det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0