Updates

Förlåt mina kära bloggläsare, jag har suttit uppe i princip hela natten och väntat på att kissie ska lägga upp bilder på hennes nya hårfärg. Hon har ju skrivit att hon har färgat håret och inte längre är blondin, men inte "vågat" lägga upp bilder på sig själv efter färgningen. Jag fick knappt någon söm alls inatt. Har suttit och uppdaterat sidan en gång var 5:e minut. (Jag ställde alarm med fem minuters mellanrum på mobilen utifall att jag skulle råka somna). Tillslut så lyckades jag på något sätt stänga av alarmet så jag somnade och vaknade med ett "helvete!" kl. 08.30 och började om processen... Hon har ännu inte lagt upp någon bra bild i bloggen, utan bara en utsuddad bild.... Men det kommer nog snart, jag ger inte upp i första taget! Ååååååååhhh tänk om man fick se henne i verkligheten! Det vore typ min dröm! Kisse äger verkligen hela bloggvärlden. Alltså visst, både Dessie och Paow har bra bloggar men ingen av de kommer ens i närheten av samma klass som Kissie är i. Sjukt braaaaaa!
Ps. Är vän med henne på Facebook, hur coolt är inte det?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0