Pissförbannad

Hej bloggen. Det här kommer bli ett jävligt argt inlägg men jag känner bara att jag verkligen måste få ut mina aggressioner nånstans. Och du som tycker det är jobbigt att läsa arga saker behöver ju inte fortsätta, eller hur?
Nu till saken...
Det absolut värsta jag vet är schimpanser som går runt på nåt jävla Zoo och tror att de är precis som oss människor. Alltså det är så jävla omoget så jag får typ daaaamp!!! Väx upp nån gång liksom. Jag menar hur länge har inte de varit schimpanser och vi människor!?!? Och vad fan skulle de göra i en jävla bur om de inte var just schimpanser??
Ååååh gud jag är så jävla arg just nu. Ska typ slå sönder nånting. Orkar inte med att blogga mer just nu. Då kommer tangentbordet ryka eller nåt. Hej då, hoppas ni mår bättre än jag. För jag mår fan inte bra just nu!!!
Jävla äckel väx upp eller åk hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0