Fight Club 12/3

Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre. Jag vet att ni har suttit hemma och uppdaterat sidan på nytt, om och om igen, i hopp om att ett nytt inlägg skulle poppa upp. Här är det.
Det jag tänkte berätta var att den 12/3 smäller det. Då verkligen råsmäller det. På Fight Club, på Nalen, i hufvudstaden, Sverige, Europa, Jorden, universum.
Jag och CVG DJ:ar på Fight Club 12/3, så kom dit för faaan!
Och om ni mot förmodan inte skulle rådigga den musik vi spelar, bete er som att ni gör det. OK? Deal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det igår med DJ? Jag kommer på din skiva förresten! :D När ska man köpa biljetterna? <3

2010-02-28 @ 16:47:34
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0