Yesterday hey hey

Igår blev det lite shopping (varför klingar det ordet alltid fjortis?). Inhandlat är:
- en röd mössa från hm
- lotion o ansiktskräm
- hårfärg till att göra ljusa slingor med
- en bok! (vilken säger jag inte)
- chirre
- nagellack
Igår kväll såg jag Jeepers Creepers tillsammans med två mates. Jag kan medge att den var asäcklig - till en början. Men mot slutet blev den bara övernaturlig.
Idag skall jag iväg till Paris (hästis ej stadis) och rida för en tjej som heter Jennifer för första gången. Det känns lite pirrigt men det går nog bra, Paris har faktiskt varit duktig på sista tiden. Jag ska komponera ihop en snygg outfit till oss två. Typ matchande schabrak och tröja. Eller så kan vi ju försöka efterlikna de här:
Säxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0