Grötigt

Öh, nej var ska man börja när man har 1 miljon saker att ta tag i. Och när man dessutom har spring i benen för att man har suttit still hela dagen och bara käkat kanelbullar och druckit kaffe. Alltså, det fanns sex stora butiksbakade bullar i påsen i köket imorse. Nu finns det en och en halv kvar. Vad hände?
Fast det gör inte så mycket, jag kan äta den sista (syftar på den som är hel) till frulle imorn om ingen annan hinner före.
Imorn har jag en lektion kl 11 sen är resten av dagens lektioner inställda. Jag ser framför mig en härlig vecka med sovmorgon (tack vare inställd fysik) på tisdag, forskardagar ons-tors och en lektion på fredag (med franskaprov i och för sig, men ja en lektion är det som ses som det väsentliga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0