FUCKBOOK

Blä jag hatar facebook så jävla hårt just nu. Jag har skapat ett jättefint litet event för badfredagen som jag skrev om i förra inlägget. Ja, och så skulle jag bara till att bjuda in mina söta vänner till eventet. Jag kryssade pliktskyldigt i de som jag skulle kunna tänka mig bada med (med undantag för en eller två eller tre eller fyra personer som blev i-kryssade i alla fall) och tänkte att äntligen... klart!
Icke.
Det fungerade liksom inte... Ja, så jag kryssade i igen.
Samma sak.
Ett tredje försök.
Ingen framgång där.
Tillslut så loggade jag in på pappas jobbdator för att göra ett sista försök.
Ingen framgång.
Ett till försök.
Ingen framgång.
Så, ja, jag gav upp.
Jag är fail. Allt är fail. Facebook är fail. Hör ni det?!!? FAAAAIIIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0