1:a

Idag är det första oktober. Jag har svårt att fatta att det bara är tre månader kvar på det här året. Tre månader känns som ingenting. Det enda jag har gjort idag är att sova. Det är konstigt hur en mänsklig varelse kan vara så trött egentligen. Jag somnar så fort jag kommer hem från skolan och sätter mig ner.
Imorn har jag bara en lektion - franska - men jag har 1000 andra grejer som jag verkligen borde ta tag i. Måste skriva motionen (den är redan försenad men jag tänker göra den ändå), måste göra labrapporten (också försenad), ta tag i p100, franskan... Ja listan fortsätter. Ska ut till Paris imorn och rida också. Hon ska skos vid halv fyra men jag lär inte hinna dit förrän vid fyra-tiden om jag åker direkt efter skolan. Jag hatar att det blir mörkt så tidigt numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0