Fars dag

Idag var det fars dag.
hon och pappa var och handlade på lidl
så fick hon en bukett rosor av nån i kassan för att de var halvvissna
det visste inte jag om
så kommer mamma in till mitt rum och typ "här sanna, ge de här rosorna till pappa och säg grattis på fars dag"
pappa typ "ja, ehh, fint. mamma fick de gratis"
Mamma och pappa var och handlade på Lidl.
Mamma fick en bukett rosor av någon i kassan för att de var halvvissna och inte skulle gå att sälja, typ.
Jag var alltså INTE med när detta hände.
Pappa var.
När jag kommit hem från stallet kommer mamma in till mitt rum och typ "Här sanna, ge de här rosorna till pappa och säg grattis på fars dag".
Jag ger rosorna till pappa och säger "Grattis på fars dag".
Tystnad.
Pappa: "Ja, ehh, fint. Mamma fick de gratis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0