NU SKA NI FÅ SE PÅ FRÅGOR OCH SVAR

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
SCHTEEEK ETT ÄGG ELLR VAAD? DET HÄR SER SCHTEEK UT
Hur mycket kontanter har du på dig?
5 fickor à 3 lax i varje
Vilket ord rimmar på "test"?
bananrepublikan
Favoritplanet?
pluto för att plutten trodde han var en planet, men det var han inte. Hihi! Luuuuurad
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
babyolja och fasen vad det kletar
Vad var det senaste som fick dej att skratta?
Jag skrattar åt allt, inklusive mig själv. Jag skrattar till och med om det inte är roligt. Och framförallt, jag skrattar faran i ansiktet.
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
feeeeeeest till typ halv 2 sen pallade jag inte mer, så vad gjorde jag? Typ avalkoholiserade mig eller nåt annat ql. SOMOMJAGBRYRMIG.
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Robin
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
ANDMATEN
Vilken ålder har varit bäst hittills?
stenåldern på delad förstaplats med krita
Vad var det senaste du sa till någon?
Hejdå
Vem var senast arg på dig?
Paris. Jag tror inte hon trivs i rosa grimma egentligen. Hon blir så bitchig. 
Vem umgicks du med senast?
Paris (ja, jag umgås med min hästis för jag har inga andra vänner ni vet)
Vilken sida sover du på?
alla sidor som e schööööna sidor
Vad blir ditt namn baklänges:
dlöks annasus
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
une semaine et un jour
Hur tar du dig till skolan?
tar mig fram liksom. keep it real.
Vad har du för startsida på internet:
fekka.se, vad annars? DN debatt - skulle inte tro det va, JAG VILL GÅ PÅ RÄÄJV
Vem ringde du senast: 
kvinnojouren

Godaste drickan till frukost?

Ättiksprit med havregryn och några russin, ska det va så ska det

Vad är du mest rädd för i hela världen: 
inget skrämmer den som har paolo på sin sida och inget skrämmer en tiger, ok?
Vad har du för färg på ditt påslakan:
flower power, eller blå får beror på tillfället liksom

Vad ska du döpa dina barn till: 
mor och far
Kan du ditt mobilnr utantill:
du kan mitt
Vem kramade du senast:
det gäller att chilla med kramar så här i svintider, men okej en THG:are på bussen 
Vad åt du senast?

Vilka språk talar din mamma?
alla språk
Vilka länder har du bott i?
Sverige och Fransosriket
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syster?     
jag har ingen syster så synd för dig
Var är dina syskon just nu? 
Martin är på Bali och Fredrik är nog hemma hos sig
Vilken tid gick du upp imorse?  

2 early 4 u


Kommentarer
Postat av: f

fin blogg. allt bra? :)

2009-05-06 @ 20:46:14
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sånna frågor är bra att göra när man inte har något för sig :P

2009-05-07 @ 18:04:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

fin blogg :)

2009-05-07 @ 18:19:08
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0