vem var det som sköt kurt cobain?

Lasse på Nalen var ganska fint! Jag klarar mig aldrig ensam var allra finast. Jag tänkte på att det var finfint att stå mitt i en sekt av 15-åriga tjejer på Nalen och vara en av de få utvalda som fick andas luften i baren.

När lasse gått för att bråka med sitt band så hämtade jag ett vilset stackars pojkstreck i studentmössa som inte visste var han befann sig fast han stod utanför gallerian. Sen hade vi efterfest på någons gravsten och lite på Dovas. Någon tappade bort min arvikatidning (inte den som vi la i ebbas väska utan en annan) :(:(:(:(:( 

På Dovas spanade jag efter tjejen i rullstol som tyckte att mina ben var snygga men hon var inte där just den kvällen. Jag kommer aldrig ihåg vilken Dovas hon hänger på heller, det kanske var helt fel Dovas liksom så då var det kanske inte så konstigt. Jag ska tänka så.

Mjau mjau mjau mjau mjau mjau kan man också sjunga om man inte vill sjunga lasse-sånger. Eller så sjunger man helt enkelt om vem som sköt kurt cobain... HEEEEEEEJDÅÅ.

       

Kommentarer
Postat av: Arnela

fint hår :O :D

2009-05-06 @ 21:28:40
URL: http://arnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0