Kamratposten måste förstå...! :'(

Hej KP. Jag har ett problem som handlar lite grann om min pojkvän kan man säga. Alltså han är jättefin och snäll och bra på att skrika golare men ibland så brukar han slå mig och låtsas att det är jag som är dum mot honom. Innan vi frågade chans på varandra så gjorde han aldrig så. Är det normalt att man ska göra så om man är ihop eller? Alltså idag till exempel så bråkade vi om vem som skulle vara överst så sa jag att jag ville det men det tyckte inte han så då blev han liksom jättearg och puttade ner mig från sin säng så att jag nästan slog i huvudet i hans låda (den var 1 cm från mitt huvud). Och sen efter det så började han verka som att han ville pussa min hals så jag trodde det men så pussade han jättehårt och bet med sina tänder också så jag fick ett stort och fult blåmärke på min hals. (Det kom inget blod men det gjorde jätteont.) Så nu är jag jätterädd att min mamma ska se det och fråga vad jag har gjort så jag måste gå runt med min mormors stickade polotröja som sticks jättemycket fast det är typ 25 grader i mitt hus (och ute). Jag har försökt att slå tillbaka jättemånga gånger men då brottar han alltid ner mig och så blir jag jätterädd och börjar typ gråta lite. Ska jag säga till någon vuxen eller vad ska jag göra (jag tycker om honom men jag vill inte att han ska göra illa mig hela tiden)? :'( Hoppas någon kan hjälpa mig i alla fall.

/En som vill ha hjälp



Skriv till KP

Skriv till KP

Tack för ditt mail!


Kommentarer
Postat av: almighty

Hmmmm.. okej=)

2009-05-17 @ 13:01:30
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: SaraChristina

FIN BLOGG! Allt bra? Hoppas man får svar <3

2009-05-17 @ 13:38:42
URL: http://sarachristinas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hoppas din dag har varit strålande! :D

2009-05-17 @ 15:15:12
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0