jag har en fin tid framför mig!

Det här är ett inlägg som jag skrev ganska så sent igårkväll. Typ ungefär lite efter det att jag skrivit föregående inlägg. Jag kom på att det är synd att jag inte kan skriva lite oftare i den här bloggen. Annars har ju mina läsare ingenting att läsa och de får söka sig vidare till alternativa metoder, vilket kan sluta bra men ibland händer det ju absolut ingenting. Jag kom på att det är sommarlov om inte alls så många skoldagar (någon droppade siffran 20 kan det stämma verkligen?). I alla fall så kom jag på hur jävla otroligt mycket grejer jag har som ska vara klara innan dess. Visserligen får jag skylla mig själv till viss del eftersom jag har halkat efter med saker. Men ja, lite synd tycker jag om mig själv ändå. (GANSKA MYCKET LITE SYND.)

Kolla här! Innan betygssättningen i slutet av maj ska detta vara färdigt:

- 1 inlämning om naturalismen och Thérèse Raquin (jätteförsenad!)
- 1 fysikarbete om vågrörelse och atomfysik (Fy B) 
- 1 ind. arbete om Nordirlandkonflikten (IR)
- inlämning av projektarbetsrapporten (LP)
- läsa 1700-tals roman på engelska + skriva report (Eng B)
- NP engelska B
- NP matte D
- skriva och hålla ett informativt tal för klassen (Sv B)
- Kursprov i Internationella relationer
- hålla redovisning av lokala projektet
- någon sorts inlämning i matte D
- Kemi Bprov
 
feeeeeeeeeeeest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"1 inlämning om naturalismen och Thérèse Raquin (jätteförsenad!)"

Haha! jag har också haft den boken och någon slags stor uppgift, fick MVG ;) du kan ju ta min om du vill haha :P

2009-05-07 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0