Något skar till och högg tag och det var i det ögonblicket jag förstod att jag inte är ämnad för matematiken.

 Today is the day I decided to go emotional, for real. Jimmy eat world blandat med Nine inch nails är numera min religion och jag skiter i allt utom min egen sårbarhet. Så kom då, hugg lite till! 'Cause I fucking CAN'T take it! 


Ja här sitter jag och känner världen gå under och hjärtat gå sönder. Är det någon som verkar bry sig va?

Straight edge is the only way. Inget KÖTT. Inga droger. Ingen alkohol. Inget promiskuöst sex. Någonsin.

Nä nu ska jag luncha med Paolo. Even peace is war. Så kom inte och säg nåt. 

Kommentarer
Postat av: stinarekan

fin bild!

2009-05-13 @ 20:29:03
URL: http://stinarekan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0