en liten hyllning till mitt ego

Jag ger mig själv äran att berätta att min blogg faktiskt läses. Ja, en liten tapper barnaskara verkar faktiskt intressera sig för mina stundom högtravande ord. WÅÅÅOOOOWWWÅÅÅOOW! Så härmed lättar jag då mitt dåliga samvete för att jag sitter och skriver obetydliga inlägg istället för att räkna matte och utbringar en skål till mig själv; här utbrister barnaskaran: HURRA HURRA HURRA HURRAAA! För nöjd är jag med min insats bara jag lyckats förändra livet för en endaste ynka liten bloggläsare där ute som idag kan se ljus i tillvaron. Då kan jag vara lycklig resten av livet. Då har min blogg fått en mening. Det handlar om att göra skillnad, kanske inte för 5 barn men förhoppningsvis för 3,1415.. % av mina bloggläsare.. Det var mitt mål då den här bloggen föddes och det är det tal jag alltid strävar efter att uppnå, vad det än kan tänkas handla om. Så länge talet pi finns i min närhet kan jag känna ett lugn. Tack så mycket, snyft. Och så skålar alla i importerad champagne och livet känns bubbligt och fint och bra och ååååh en sådan torr årgång, utsökt mina undersåtar, utsökt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0