BOB

Jag har bakat en mycket omständig kaka eller paj eller vad man nu ska kalla det. Enligt receptet så skulle det bli en lyxig chokladkolapaj men det låter så sajk. Jag kallar't bob istället. Bob (den lyxiga chokladkolapajen) bakade jag i min kära moders ära som i förrgår faktiskt fyllde sånadär... sänadär... vahettere.. vahettere.. ÅR!
Inget är mer fekke än en omständig bob. Turst me. Nu väntar jag på att lager två av tre ska stelna i frysen så att jag kan lägga på lager tre så att det också kan få stelna. Hoppas Bob stelnar snart.


Riktigt så här fin blev inte min Bob. Det här är nog någon annans Bob.

HARE!

Kommentarer
Postat av: sohlsson

Mmm. blev ju nästan lite sugen ju :D

2009-05-06 @ 20:17:06
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0