Att önska en artist

Jag har aldrig tidigare önskat en artist. Jag är n00b på sånt. Jättegrön. Men jag antar att det är ungefär så här man gör det. Eller det är så här jag gör det.


Susanna Sköld till ola
visa information 22:04 (9 minuter sedan)


Käre artistansvarig!
Jag har planerat att besöka festivalen iår och ser fram emot en grym tillställning vi alla sent kommar att glömma.
Det vore en våt dröm om Lasse Lindh kom och gästade festivalen 2009. Alltså verkligen den våtaste av alla våta drömmar, någonsin.
Eftersom han mött stora framgångar även i Asien så tror jag Lasse kommer kunna bli ett riktigt publikplåster, inte minst för den internationella publiken.
Hoppas ni tjatar som f*n på att Lasse kommer och lyser upp hela festivalområdet med sin vackra aura och skeva röst.
Tusen tack på förhand,
ett stycke festivalbesökare 2009


Kommentarer
Postat av: melissa

bra skrivet :D

2009-05-13 @ 19:00:17
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0