Inget lever, jag lever.

Gaaanska så längesen det var jag skrev någonting. Här.

Men misströsta icke, kära fränder, det har inte hänt någonting sen sist. Ingenting alls.
För att summera det hela lite snabbt och smidigt kan jag berätta att jag gick under jord strax efter det att föregående inlägg publicerats och sen dess har jag legat och ruvat där ett ganska bra tag. Jag har filosoferat en del angående det där med livet och kommit fram till att det är bullshit (tjuravföring) alltihop. Det finns inget som lever, allt är (egentligen) dött.
Sen kom jag upp ifrån mitt lilla näste, typ igår, och såg solen och förstod genast att svaret på en fråga hänger på själva frågan, och inte tvärt om. Kom ihåg det. Eller som man säger i vissa sociolekter - glöm inte det.

Sen vill jag rikta en ursäkt till er för att det bara är massa ord och sådant trams som finns här. Om jag hade läst det jag hade skrivit, alltså om jag tänker mig att jag är en annan människa, låt säga... nej, tänk själva vem men huvudsaken är att jag då inte är jag, så hade jag gärna sett att det fanns lite bildmaterial att väga upp all jävla text med.

Grattis! Det finns det inte! Min kamera gick förlorad i Dubai 2008-04 då en shejk baxade den från min kamel.

Lev gott! Dö ung! Men glöm aldrig att ni ska vara rädda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0