forskarskolan 2009

Min kemilärare har en tendens att ibland vara lite pinsam av sig. Här har vi ett exempel gällande en anmälan till forskarskolan 2009. Man skulle kunna säga att hon komponerade ihop ett mail där hon verkligen understryker hur desperata vi är att få åka. Exklusivt bjuder jag er på ett utdrag. Tiens !

Jag skulle vilja anmäla två begåvade elever mycket väl lämpade
för Forskarskolan i Karlskoga.
Naturligtvis önskar de att få komma iväg tillsammans om det är
möjligt..
vi vet att platserna lottas men de är villiga att sova "skavfötters"
om så krävs.

Om jag hade arbetsuppgiften att läsa igenom alla ansökningar skulle jag faktiskt börja undra lite när jag kom fram till det här mailet.

Kommentarer
Postat av: Peter

Om du fortfarande gått med oss kunde du idag fått höra om hennes klimakteriesvallningar och om hur mycket hon blödde när hon födde sitt femte barn. Synd att du lämnade oss.

2009-03-19 @ 18:53:18
Postat av: Susanna

Peter:

hahahahaha!

Jag ångrar genast att jag ens kom på tanken att åka till frankrike. Men om vi NF2:or har tur kanske vi får höra samma historia i trean när vi är lika stora som ni är nu. Hoppas Hoppas.

2009-03-23 @ 20:36:34
URL: http://susannnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0