för alla som undrar

Jag är jättejättetrött. Så trött att jag är för trött för att vara trött. Jag orkar inte. 
Idag har jag flyttat lite typ. Eller mitt hem nummer två (där jag bor när jag inte bor hemma) har flyttat. 
Annars har det hänt lite andra sakar sen sist (faktiskt):
Jag har tagit studenten på låtsas, jag har åkt flak och varit på mottagningar (den ena roligare än den andra var tråkig), Paris har tappat en sko, Corpen har lastats hem från Flyinge, jag har misslyckats med att dygna, jag har hängt på Stockholms sunkhak en hel del, jag har gjort bort mig på Dovas (eller visserligen så var det inte så farligt, bara lite pinsamt i efterhand men det är inte SOM OM JAG BRYR MIG), jag har lidit på en skolavslutning, jag har åkt massor massor MASSOR av buss (jag undrar hur många dygn av mitt liv som jag kommer ha tillbringat på 177an innan jag dör), volontärat/hängt på Where the action is, gått på Where the action is, regnat bort på Where the action is, blivit utslängd (pinsamt många gånger) från värdshuset på Where det action is, missat typ alla konserter på Where the action is, tyckt att det var helt okej ändå på Where the action is, blivit arg 7 gånger fler än jag har blivit ledsen och blivit 17 gånger mer ledsen än jag blev arg när jag blev ledsen och blivit ledsen 7 gånger färre än jag blivit arg (äh det där blev konstigt, jag menar bara att jag har blivit arg fler gånger och ledsen färre gånger men mer ledsen än arg när jag väl blev ledsen. Eller arg). Dessutom har jag gjort alla andra saker som att sova, borstat tänderna och blivit full och gått på räääÄAAAjv och tagit det lunch och liksom BARA. Det är ju trots allt sommarlov även om det inte har gått upp för mig än. Än så läge är det typ långhelg, som mest. Sho på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0