Brev från KTH

Jag har fått brev från KTH angående forskarskolan i Karlskoga som jag kommer att delta i nu i sommar. I brevet står (med fet stil) "ta med träningskläder, oömma träningskläder och badkläder". VEM FAN TRÄNAR I ÖMMA TRÄNINGSKLÄD OCH VARFÖR SKA VI TA MED BÅDE TRÄNINGSKLÄDER OCH OÖMMA TRÄNINGSKLÄDER?! VA? Jag lovar att det egentligen är ett fat-camp och att de ska utföra något sorts experiment för att se hur mycket de kan pressa oss. Fysiskt. 

Lite längre ner står det även (i parentes) att "labbrockar och glasögon behöver ni inte ta med er". SOM ATT VI SKULLE HA NÅGOT SÅDANT HEMMA ÖVERHUVUDTAGET? SOM ATT JAG STÅR OCH LABBAR VARJE HELG VA!? NÄÄJ.

Ja ja. Vi får mat iaf. Och en handduk och lakarn. Så det blir nog rätt spårat ändå. Vi kan linda in oss i lakarnen och sätta handdukarna på huvudet som en turban och springa runt och ha matkrig. Det kan vi göra. Eller så kan vi bada i mat och torka oss med handduken efteråt. Det är också en möjlighet. Fekke fekke SPÅÅÅÅRA!!  

Kommentarer
Postat av: Tiff

Ey, dålig uppdatering Sanna! skärpning nu :p

2009-08-31 @ 10:07:16
URL: http://vonique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0