IMORGON ÄR EN STOR OCH FIN DAG SOM KRÄVER ATT JAG RÄKNAR MATTE NU. HAHAAA LUUUURAD!

Lovar du att vara ärlig? Nej

Du heter: Susanna (mellannamn) Sköld

Smeknamn:  Lystrar till de flesta skällsorden faktiskt. Inte för att jag tar åt mig eller så. Jag bara lystrar, stannar upp och tänker.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag sörjer inte när jag är ledsen och om jag någon gång av någon anledning skulle få för mig att göra det skulle jag verkligen inte lyssna på en låt. Verkligen INTE. Sörjer gör man i tystnad och ensamhet. Annars sörjer man inte alls. (Du glömde ett "du" efter som.)

Vad tror folk om dig?: En gång fick nån för sig att jag är smart!

Stämmer det?:

Vad får du oftast komplimanger för?: Onyttiga bakverk. Och en gång sa en kvinna som satt i rullstol och väntade på toaletten inne på Dovas att jag hade fina ben. 
Vad säger du för att imponera på någon?: MATCAFÉ?

Hur imponerar man på dig?: Man svarar på tilltal.

Brukar du skratta för dig själv?: Hah. Menkomigen.

Var bor du?: Öl.

Trivs du där?: Nä. I don't do trivsel.

Äger du några converse: Storlek 37 fast för stora och så tror jag att hälen är lägre än tån, tyvärr.

Sprit, cider, vin eller öl: Ja.

Brukar du bli för full: Knappast.

Vad har du för mobil operatör: Hej kompis. (Du sär skrev.)

Är du allergisk mot något: Blodpudding. Jag tål inte kombinationen blod och mjöl.

Har du haft sex idag: I don't do sex.

Hur svarar du i mobilen: Vad vill du? Men kom då!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag är ju här och väntar på dig.

Antal timmar sömn inatt: Vet inte.

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: On peut si on veut.

När mår du bra: När jag läser Buster och Fantomen och någon landar på månen.

När blev du fotad senast: Va med på film idag. 4 gånger! Räknas det?

Hur känner du dig nu: Jag vill ha blå! Hej då!

Vanligaste färg på dina kläder: Black and light black
Vad tycker du om fötter: Har nån nånsin brytt sig?

Vad saknar du: MATCAFÉ 

När brukar du oftast gå och lägga dig: JAG GÅR OCH LÄGGER MIG NÄR JAG VILL. INGEN SKA SÄGA ÅT MIG NÄR JAG SKA SOVA.

Är du blyg?: (Hihi)

Sysslar du med någon idrott: Intervallträning varje morgon sängen-badrummet-köket-bussen

Vill du hellre ha mail än brev: Idiotfråga.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: I uttrycket "Kärlek vid första ögonkastet" borde ordet "kärlek" bytas ut. 

Har du spytt offentligt: Aa, det va rätt många som kom faktiskt. Kolla event på facebook. 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Åh får man va båda?
Är du nöjd med ditt liv: Mitt liv...  Eller okejdåå, jag är nöjd med mitt liv. 

Vad gör du i morgon: Skriver matteprov, dödar nån, det vanliga. 

Vad är det värsta du vet?: Alla människor som börjar på K och inte redan är döda. 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Alla kändisar. Alla borde va som, ni vet, kändisarna... Åhhh...

Vad längtar du till?: FRAAAAAAAAAAAANCE

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Men klart jag har, mina vänner - dina vänner - fina vänner!

Vad använder du för shampoo?: Kör diskmedel. Finare glans.

Vad är det finaste du fått?: Tsssss.... kan jag ju inte säga här ju! HERREGUD.

En speciell dag du minns: Dagen jag föddes. 21 april 1990. Och julafton -92.

Hur gammal är du: Snart gammal. Snart 19. Sen snart 20. (Sen 21.)

Tycker du om någon just nu: Hela världen är så underbar!

Du samlar på: Har glömt. Det va nåt.

Gröna eller röda äppeln: Alla äpplen är fina äpplen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Unviker samtal just då. Jag sätter på en låt och sörjer istället.

Gillar du golf: Nä.

Vilken tid gick du upp idag: Halv sju. Jag vaknade av min mobil som ändrar språk till tyska varje gång jag ska stänga av larmet på morgonen.

Har du sovit i din egna säng inatt: Jag har sovit i min säng.

Har du strumpor på dig nu: Öh.. ja.

Är det okej att gråta: Man får gråta.
När grät du senast: Man får gråta.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta Från Öl.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja, annars kan man dö.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?:  Lite efter att jag har vaknat.

Har du piercing: Tssssssssssssss.... Ehm... Nä.

Vill du gifta dig: Svår fråga.

Vill du ha barn: Jag vill ha blå.

Solar du ofta: Det finns ingen sol. Solen är död.

Är du bra på att laga mat: MAIS OUI !

Är du flygrädd: Nej det är flygplanen som ska va rädda.

Hur vig är du: JÄVLIGT vig.

Är du musikalisk?: Nä.

Vad dricker du helst när du är törstig: VADJAGKANFÅ.

Vilken är din favoritglass: Åh glass! Alla glassar! Nästan alla glassar!

Tror du på ett liv efter döden: Nej. Då är man ju död.

Tycker du om sushi: Sådär.

Vad äter du helst när du ser på film: Sushi. HAHA! Lurad!

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du tandläkarskräck: Nä.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är bara människa.

Vilken ögonfärg har du: Jag vill ha blå! Hejdå!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Men alltså jag somnar ganska lätt också.

Hur ofta tränar/motionerar du: Har jag redan svarat på.

cLiFfHaNgEr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0