kizzzimizzz@

Heeey hoe alla mina söta små festisar och alla andra kultingar (hihi grisisar e så söööta, ät dom inte!!!!!). I'm a festis o jag antar att ni e de oxå för de är bara festisar och koooOOola människor och KATTER som läser min lilla bloggis (a). ALLA SOM ÄR NÅT GÖR. Såååååklart! :D:D 

I förrgår hände ngt ql ql QL!! Jag fyllde åris och det va mina sweeeeeet 19 som skulle firas. Birthday, mothafuckers. Jag va så mycket festis att jag försov mig till IR-provet som jag taggat för jäääättelääääänge. Men va gör väl det liksom! Hur ofta fyller man 19 år liksom? Asså ba typ en gång jöh, haha JAG DÖR. aldrig mer kommer jag fylla 19, meh nästa gång blire 20 så det blir najsi det me för då kan jag köpa ut vodkor till alla minderåriga nästa valborg. Perfekt, jag ska bli den tjejen som man själv alltid önskat man hade när man va fjorton och tänkte JAG VILL GÅ PÅ RÄÄÄÄJV. Nu behöver ingen aldrig nånsin mer tänka såå wooohooooo!! E jag inte bara för pro, I'm so over u! bäääst bääst fest fest. lalalalaaaa.

Sen ere jöh typ som freeeeedag idag för imorn ska vi ba typ samla pengar till massa barnsoldater i typ Afganizzzztanish så det blir sooooftish. Jag ska typ baka fetaste bullarna med dubbelt så mycket smör o socker (sugar baby sugar!) så att alla små barnen blir fetizar i afganiztan, jag har typ nån bild av att alla e fett smala dära. Så det skulle dom behöva hihihi..  Mihi kanske äter en bulle själv oxå för  o kolla liksom om de e tillräkligt feta (a). Sen ska jag skriva till kate moss (har hennes nr call me hint hint) o säga att de typ e fett många barn som e för smala som typ bah jag vill se ut som duuuu. och alla killar typ då ska jag va pete yeah fuck ya all! så börjar de typ knarka o såå. :'(:'( 

Sen ska jag typ liksom på skiiiivis både idag och imorn (like a record=skiva u know) o vi ska va på helene's krooog (the place to beeeeee) både idag o imorn. Så dom kommer typ ba heeeeeej de e ni som drog igång all fekke igår komsi komsiiii freee alcohol for everyone sen på fredan :D:D  
Jag ville bah va typ snyggish för ja palla inte klä ut mej till nåt (oooorka alla teman de e jobbigt jöööh), enklaste e o va snygg som ja typ e 4-evah så jag tänkte typ komma lite pimpad ba med extra push-up och sån där grej på läpparna som gör att de svullnar upp så man blir sexiiii och alla killar ba mmmhhmm (kommer inte ihåg va de heter, typ 299 kr åhléns city - fett vääärt lovely).



Men nu tänkte ja sen att ååh va tråkigt alla vet att ja e sexy hoe så ja ska typ va franskyska eller nåt skitsnyggt som ingen annan e. UNIQUE... rawr! Få se. Ska nog köpa en baguette som jag kan ha för de e fraaaaaance liksom de vet alla. Miiihih.
Sen imorn så ere tema svart å vit så jag ska typ ha svarta kläder. eller vita iofs. nä jag tror svart det e classic o mer seeeeexy. vit e liksom såhär "hej jag e en liten flicka 15 jordsnurr man ba men snäääälla, chilla litet barn du kommer växa upp. Det kallas tålamod in ya fejs". heheh. Hoppas de blir spårat e alltid lika ql å se när typ folk bah säger saker som e lite knaaaas o sen typ hihihihii skrattar så dom inte kan sluta. JAG DÖR. hoppas vi inte e dom snyggaste o co000olaste de skulle va lite jobbigt man orkar inte sånt jämt. de e faktiskt inte som å dansa på rosor, ni vet rosor har taggar (hallååååå). mihihihi aja living faaaaarligt rawr.
nä men typ peace out, ciao fekke feeeeeekke nu ska jag va KATT. elleh ja e alltid katt ni fattar mihiii PÖZZZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0