en lång lång tid.



Mes amis,
ibland blir det inte riktigt som man hade tänkt sig...
Av någon anledning så sov jag typ ingenting inatt. Jag kunde verkligen inte somna, det var precis som om jag hade glömt bort hur man gör. Mitt öga är fortfarande inte bra så jag fick lov att vara hemma en dag till. Har en labbrapport att skriva klart så det passar väl lika bra. Men det är gaaalet långtråkigt att inte gå i skolan när alla andra gör det. Ska upp en sväng till Paris på eftermiddagen så jag tänkte att jag ska försöka fota lite. Har nästan inga bilder alls på henne faktiskt.
Imorgon ska vi ta klassfoto vilket passar sig sjukt bra för då får ju mitt vackra öga också vara med på bild! Charmigt värre det kommer bli. Nej jag får väl fråga om jag får stå på högra sidan så syns det nog inte. Känner mig något handikappad. Dessutom har jag mitt första arbetspass imorgon kväll, så det vore ju kul om jag kunde vara frisk då. (En liten vink till de högre makterna.)

Ni märker nog att jag är sprudlande glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0