ers höghet bloggen.

Holy shit vad många problem som mitt liv innehåller just nu. Det är nääästan så att jag gillar det. Lite drama, helt enkelt.
Jag tycker inte om att sväva i ovisshetens sfär, men samtidigt kanske det är bättre än att vara heeeelt offside? Äh jag vet inte. Det är mitt stora problem här i livet,
JAG TÄNKER SÅ JÄKLA MYCKET MEN ÄNDÅ SÅ KOMMER JAG ALDRIG FRAM TILL NÅGOT VETTIGT.
Vad göra? Vad göra?!

Men jag är i alla fall fett glad, och det är ju alltid något. ^^

Jag har fått jobb förresten! Woooow! Susanna Sköld är numera anställd som säljare på Citysälj. Det ni! Känns bra att jag faktiskt fick första bästa jobb som jag sökte. Jag känner mig eftertraktad på arbetsmarknade. Yrkeslivet har väntat på mig. 

Jag är faktiskt sjuk, kanske därför jag är så glad? Jag avskyr att vara sjuk eftersom det tråkar ut mig väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0