Söndag

Idag är dagen då jag ska P L U G G A. Ska, ska, ska.
Idag är dagen då jag ska bli F R I S K. Ska, ska, ska.

Det känns lite som att min sjukdom har övergått i ett nytt stadie. Och jag vet faktiskt inte om det kan ses som något positivt eller om det har blivit värre. Idag har jag bara ETT rött öga (det är iofs positivt, men samtidigt så förstör ju det ögat lite för det andra, friska ögat som gärna vill synas). Dessvärre gör min hals ondare än aldrig förr. (Okej en svag överdrift där, men den gör ont. Det gör den.) Och jag nyser stup i kvarten. 

Jag vet inte riktigt vad man skulle kunna dra för slutsatser om mitt tillstånd, men jag ser det på så vis att det finns två alternativ.

1. Detta är en övergångsfas, påväg mot ett FRISKT tillstånd.
2. Detta är en övergångsfas, påväg mot... något ännu värre... påväg mot... la fin du monde ? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0