helg helg helg helg helg helt jättemycket fredag helg

Jag går mot solen vart jag än går.
Jag fick panik igår med min labrapport.
Nu är det problemet ur världen.
Jag behöver troligtvis aldrig mer gå på en enda franskalektion till.
Jag är glad.
Solen sken idag.
Snart börjar det kanske regna.
Då skiner solen kanske iallafall och då kan det hända att det bildas en liten fin regnbåge.
Två personer kan inte se samma regnbåge samtidigt eftersom två personer inte kan ha sina ögon på exakt samma plats samtidigt.
Klockan är fyra.
Och vet ni klockan kommer vara fyra varenda dag här framöver.
Vad fint det kan bli i världen bara det kommer fram lite ljus på allting.
Tänk på det, ni.
Puss


Kommentarer
Postat av: Mulki

Blogga människa!

2008-10-02 @ 17:01:14
Postat av: Susanna

Mulki: hinner aldrig skriva... :S

2008-10-19 @ 20:31:58
URL: http://susannnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0