(hej bloggjävel)

I've lost my inspiration.

Och den här gången trodde jag verkligen att det var serious. Men vad är nu detta? Är det inte ett nytt inlägg mina ögon skådar?

Tiden tas upp av livet och jag hinner inte blogga. Hästarna har åter kommit in i mitt liv, och Paris (som hon heter) är här för att stanna. Åh. Gud. Vad jag älskar det treåriga lilla stoet!

Helgen har varit fullsmockad, så mina läroböcker är och förblir ganska orörda den här helgen. (Om jag typ inte får värsta rycket och börjar hetsräkna i matteboken. Inte troligt men jag sätter mitt hopp på att det ska hända.)

I fredags var jag på nivå 22 med min käre vän och sedan drog vi vidare till Huset (tha house in Gamla stan) och roade sönder oss totalt med typ 48 andra pers i samma barnaskara. 
Och sen igår så bar det iväg till Berga där Paris står.
Och på kvällen fick vi besök av goda vänner från Gröndal.
Vi åt, och åt, och åt. Men det var nog för att det var så oootroligt gott. Ja, det var det.

En annan, helt ointressant, sak är att jag är tagnentborskadad sen jag kom hem från France. (Ja, det är inte lika illa som när jag satte mig framför datorn första gången efter hemfärd, men vissa grejer sitter faktiskt i än idag.) Till exempel har jag fått gå in och ändra i den här texten på x antal ställen där jag skrivit ett kommatecken istället för punkt. WTF liksom! Det orkar man icket.

  
                                               PUSS        PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0