W890i

Jo just det! Jag måste ju berätta hur det gick för mig med min mobil. Jag blev ju av med min mobiltelefon för några veckor sedan på 80's. Duktig som jag var så tog jag kontakt med mitt försäkringsbolag på direkten och skickade in alla papper på mobilen och min polisanmälan. Grejen var att det dröjde en evighet tills jag äntligen fick svar och kunde gå och hämta ut en likadan mobiltelefon (trodde jag) mot att jag betalade en självrisk på 1500 kr i butiken.
     Men med min vanliga otur så fanns inte min mobil i lager hos onoff så killen i kassan erbjöd mig att få välja mellan några andra, liknande modeller.
     Det hela slutade med att jag fick gå hem med den här:


 
- vilket kändes som en riktigt bra deal tycker jag! Jag fick även med ett minneskort på 2GB och ett par helschyssta hörlurar. Slutet gott, allting gott hoppas jag. Än så länge har jag haft mobilen i en vecka ungefär och hittills är jag helnöjd faktiskt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0