"roligt nytänkande" eller bara... helkonstigt?

  + →  ?
      Man undrar ju lite när man läser det här

Visst, det är en kul idé om de nu tror på den och vill köra fullt ut, och kanske är det fler människor som vill köpa sameslitna jeans än jeans med "vanlig" slitning. Men jag kan inte låta bli att undra om det inte bara är en taktik för att jeansmärket ska få mer uppmärksamhet i media. Eller vad tror ni? 
    
De sameslitna jeansen kommer att uppkallas efter olika postnummer i jämtland. 

     Nej, jag kan bara inte låta bli att tycka att det är en helkonstig idé. Och dessutom tycker jag riktigt synd om de 6 stackars samerna som måste gå runt med samma byxor i 6 månader - utan att tvätta dem. Jag hoppas innerligt att de får rikligt med pengar för mödan.     

Kommentarer
Postat av: Blondinkjella

Moahaha, kul tjej och kul jeans. Hoppas med att de verkligen får betalt så att det inte är tal och barnsamearbete.

2008-06-27 @ 17:27:39
URL: http://www.metrobloggen.se/blondinkjella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0