Pensive.

Imorse fick jag en idé.
Varför inte "följa strömmen" och blogga om ingenting?
Typ allt sånt där opersoligt som ingen egentligen bryr sig om men som man ändå läser just därför att.
Sanningen är att jag har skitmycket saker att berätta från Frankrike, men jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna sammanfatta och skriva ner allting. Går det ens?
Hmm.. Vi får se, kanske när jag går i pension och inte har något bättre för mig än att skriva självbiografier om mitt händelserika liv?
Jag har iallafall ny dator och han är väldans fin. Dessutom kom jag på att jag kan sitta på våran terass, under ett marinblått parasoll med datorn i knät och en kall drink i ena handen och samtidigt vara inne på nätet eftersom vårat trådlösa nätverk faktiskt räcker hit ut. Det är vad jag kallar för livskvalitet. Trådlöst nätverk som räcker till terassen.

Så här har jag suttit ett tag nu och jag trivs rätt bra på den här platsen. Dessutom blir man brun och det är ju inte helt fel så här i sommartider.
Bis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0