FFF FFF FFF FREDAG !!



Hallå Sverige! (Eller något åt det hållet.) Vart tog solen vägen? Imorse var det hur fint som helst ute, och så nu är det bara... mulet och grått och deprimerande. Så jag satte mig och skrev brev till mina saknade franska vänner.♥ Jag har redan fått både brev och vykort från dem och det verkar som att de saknar mig lika mycket som jag saknar dem och tycker att det känns tomt i Evian utan mig. Funderade på att skicka med lite kort från Sverige och kanske bränna en skiva också och lägga i kuvertet. Jag ska nog ta och knalla iväg till posten och köpa vadderade kuvert som man kan skicka i. (Eller ja, jag vet att posten inte finns längre, men ICA då.) 
     Just ja! I förrgår kom biljetterna till Halkidiki och nu (just idag) är det en vecka kvar tills vi åker! Underbart, spännande, lovely, fantasktiskt, jättehärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0