the moment I wake up

Min morgon har varit hemsk hemsk hemsk! Jag vaknade upp med ögoninflammation OCH brustna blodkärl i hela höger öga. Jag ser ut som ett vrak och vågar inte gå utanför dörren utan mina solbrillor (besparar mänskligheten från den synen).
     Så jag var inne på vårdcentralen imorse och fick salva till ögat (de brustna blodkärlen kommer inte försvinna förrän om en vecka och det kan man tydligen inte göra nåt åt...) och vem träffar jag i väntrummet om inte E med hennes pappa.

Haha, och vi som skulle till stranden och bada idag. Sol och bad och fint väder och hur gick det med det?! Illa.

Kommentarer
Postat av: carro/tunie

åh vad gott det ser ut :)

2008-07-05 @ 00:04:11
URL: http://tunies.blogg.se/
Postat av: carro/tunie

ojdå :P haha den där kommentaren skulle hamna på inlägget med melonerna, men något blev knas.

2008-07-05 @ 00:07:14
URL: http://tunies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0