lägesrapportering


Mitt öga börjar smått anta sin normala form och förkylningen är snart borta den också. Så nu ska jag vila och ta det lugnt fram tills Halkidiki då jag vill vara på topp! Mamma och pappa ska upp till Vemdalen innan vi åker, men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med eller inte. En 6 timmars lång bilfärd känns faktiskt inte så jättelockande om jag ska vara ärlig. Men jag får se hur jag gör. 
Igår åkte jag in till stan en sväng (mitt vackra öga till trots), gick på stadsbiblioteket och lämnade tillbaka lite böcker samt handlade lite fyndigheter på rean.
Lägger kanske in lite bilder på det senare idag om jag har lust.

Men ut i solen med er nu!


Bjuder på en gårdagens outfit, haha.

Kommentarer
Postat av: matilda

har du någon favoritserie, vilken?

2008-07-09 @ 13:47:04
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Sannah

Kika in hos mig om du är sugen på att vinna en ny design=)

2008-07-09 @ 13:49:53
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0