fem korta fakta.



1. Snart är jag på Halkidiki.

2. Snart käkar jag melon på balkongen och blickar ut över Egeiska havet och alla fina kareta-karetas.

3. Snart tänker jag "meanwhile in Sweden" och fäller en tår för alla stackars arma människor som fryser där hemma, men som ändå gör ett bra jobb med att vakta isbjörnarna medans jag är borta.

4. Sedan slukar jag en grekisk sallad och några lammkotletter, hämtar cyklopet och simfötterna och börjar utforska livet på poolens botten.

5. Och sedan dansar jag grekisk dans med hotellpersonalen ända in i småtimmarna. Det brukar jag vara bra på.

Och snart är det liksom alltså dags för att packa redan! Wiihoo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0