Tillbaka på fransk mark

Lausanne var underbart. Vi hade strålande sol hela dagen och det var riktigt kul att få se lite liv och rörelse och känna "storstadskänsla". (Evian är en mysig stad, men liten.) Lite shopping blev det också, jag fick tag på ett par blåa jeans och ett par svarta tygskor. Det är lite svårt att fatta vad sakerna kostar i Schweiz eftersom man betalar med CHF (Schweiziska franc) och jag hade inte kollat upp innan hur mycket många kronor en franc är. Men det visade sig att det blev billigare än vad jag hade trott så jag har inget att klaga på :) 
Ska försöka ladda upp lite bilder när jag kommer hem till värdfamiljen där jag har min kamerasladd...
Ikväll åker vi hem till Camille och hennes familj på middag. Hon ska få en söt Sverige-docka från Bukowisky i precent och lite god choklad.
Innan dess SKA jag ner till gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0