that's the hardest part

Att saga hej da till mamma och pappa igar var bland det svaraste jag har gjort tror jag. Jag vet inte riktigt varfor men plotsligt gick det upp for mig att det kanske var sista gangen jag sag dem pa hela 4 manader...

Pa eftermiddagen akte jag hem till Camille sa att jag skulle fa nagonting annat (roligare) att tanka pa. Vi pratade om att jag Camille och Marina kanske ska aka till Morzine forsta helgen pa lovet. For att fira lite att det antligen ar lov och att franskabaccen (le bac blanc) antligen ar over. (Jag onskar att den var det redan nu...)
Men det ar i alla fall tva valdigt bra anledningar for att fira nagot. Om det blir av sa ska vi aka skidor pa dagen och sedan ga ut pa kvallen. Marina kan ocksa behova muntras upp lite eftersom hon har varit ganska deppig anda sedan det tog slut med Mr Quentin.
Om nu hela den har grejen med Morzine blir av kommer jag kanske fa prata lite svenska under den helgen ocksa. Ulrika saka namligen dit pa skidsemester med sin vardfamilj i tva veckor! :)

Pa kvallen gick jag och Camille pa bio och sag Sweeney Todd.
Och efter det var jag dodstrott (comme d'hab...) ;)


http://owlpellets.files.wordpress.com/2007/10/sweeny-todd-butchered.jpg
Johnny Depp i Sweeney Todd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0