Slutet gott, allting gott?

Kvällen hos Camille var supertrevlig. Vi drack champagne och åt god mat. Mamma och pappa var jätteimponerade över deras lägenhet på tre våningar i Evian. Precis den stilen som de gillar!
Nu är jag dödstrött och måste sova. Imorgon går mamma och pappas plan från Genève kl tre. Innan dess ska vi äta en god hotellfrukost och jag ska försöka att inte gråta. (Men det kommer kännas ganska svårt iaf eftersom jag inte kommer få träffa dem förrän i sommar...) På kvällen sen har Camille och jag bestämt att vi ska gå på bio och se Johnny Depps nya film som jag har glömt vad den heter. Så får jag något annat att tänka på.
 
Bonne nuit à tous !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0