Portes du soleil

Äntligen har jag fått en välbehövlig pause från skolan (i en hel vecka!)
och äntligen har jag fått träffat mamma och pappa! Det är inte förrän man har varit ifrån sina föräldrar ett bra tag som man inser hur mycket de egentligen betyder och hur mycket man saknat dem!
Vi tillbringar dagarna på Le Bois Joli och åker skidor i Châtel på dagarna. Och så har vi det bara sådär lyxigt bra som man får ha ibland! Hotellet har en inglasad SPA-anläggning och gym. Och det är faktiskt inte helt fel att sitta i en Jacuzzi och titta ut över de franska alperna... I love it! Och jag vill INTE tillbaka till skolan nästa vecka... 


Kommentarer
Postat av: Sonya

önskar att jag också kunde vara där..
saknar dig!

2008-02-09 @ 13:23:53
Postat av: Sanna

Sonya: Det onskar jag ocksa for antagligen saknar jag dig annu mer an vad du saknar mig alsk! ;)
Jag har fatt ditt mail och funderat en hel del... Det later som ett jattebra forslag, men jag har ett annat forslag OCKSA som jag lovar att maila over till dig sa fort som mojligt. Sa kan vi valja det som ni tycker kanns roligast, for for mig spelar det inte sa stor roll vilket det blir - jag blir bara overlycklig om vi kan traffas!
men hall utkik pa mailen alskling!

2008-02-10 @ 11:44:19
URL: http://susannnna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0