plus belle la vie

Uppdateringar drojer nog lite, ska lagga in bilder fran Genève, men ikvall aker jag hem till Camille och pa lordag blir det utgang i Evian. Sondag ska jag hem till Mayssa (igen) och forhoppningsvis blir jag kvar dar fram till helgen...
          Jag och Mayssa har forresten borjat gymma i Schejkens lyxiga SPA-hus. Huset ar helt fantastiskt, och om man skulle fa lite tandvark bahover man inte oroa sig lange, schejken har latit inreda ett rum med full tandlakarutrustning (borrar och hela koret!) sa att han bara kan ringa dit sin tandlakare och fa behandlig pa plats.

Skont, jag som alltid har oroat mig for det dar med tanderna nar jag gymmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0