en såndär liten incident bara. inga konstigheter.

En bra grej med blogg.se är att ibland när man skriver ett inlägg som man sen väljer att stänga ner så brukar det sparas i arkivet som ett utkast. Jag såg precis ett utkast utan rubrik som såg lite mystiskt ut. I mitt arkiv! Det skrevs klockan halv 4 på natten för ett tag sen, men av någon anledning (tack gud!) så blev det aldrig publicerat.
     Jag skrattade lite nervöst när jag läste det, fast inlägget var nog mer förvirrande än roligt. Egentligen. Och sen tänkte jag att jag alltid blir så knäpp när jag ska låta smart. Taggig och knäpp. Hädanefter ska jag sluta med sådana dumheter! (I alla fall om klockan är halv 4 på natten.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0