en dag i augusti.

Hej!
Jag känner mig totalt utmattad. Igår kväll (läs: inatt) fick jag den briljanta idéen att göra om mitt rum. Så efter att ha letat igenom pappas verktygslåda började jag skruva ner lampor, hyllor, flytta skrivbordet, sängen, fotöljen, spegeln... Klar blev jag inte förrän nu. (Jag sov några timmar emellan varven i och för sig.) Eller spegeln sitter inte fast på väggen ännu men det är bara... ööh... en tidsfråga innan det är klart! Det blev riktigt bra. Tillslut. Men att göra om rummet har verkligen tärt på de (estetiska) krafterna så nu har jag placerat migsjälv i sängen och dricker vaniljthé och lyssnar på regnet och Viva la Vida varvat med För sent För Edelweiss. Mm jo.

Igår var jag och såg Nordic light Open-finalen på Stadion. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0