God morgon

Vänner!
Idag är det onsdagen den 20:e augusti och det innebär skolstarten för Norra Reals alla tvåor och treor.
För mig känns det här som en alldeles speciell dag eftersom jag inte har suttit i en svensk skolbänk sedan juni 2007.
Det är galet länge sedan. Så självklart måste detta moment of my life även delas med bloggen♥.

Mest av allt längtar jag tills första mattelektionen. Och alla prov. Och fronter. Ja jag längtar lika mycket efter alla tre sakerna för jag kan inte rangordna saker som är så himlans bra allihopa så ni får läsa det där utan inbördes ordning.
HAHAHAHAHAA! Nej ni hör själva jag kan inte ens lura mig själv med det där, är det ens värt att skriva så?

Till saken hör i alla fall att jag börjar i en ny klass dagen till ära. Det ska bli ruuuligt.


Dagens frukost. En bra start på dagen.

Nej jag skojade bara! (Hihihi.) Men den här goda tårtan bakade jag faktiskt till midsommar 2008.

Ha en toppendag nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0