fridayfriday


Idag bestämde jag mig för att gå och göra någonting åt mitt hår.

Eller ja, jag var i desperat behov av att klippa mig.

Mitt "klippa håret"-projekt blev otippat trevligt måste jag erkänna.
Jag satt och pratade franska i över en timme med frisören som visade sig vara från Marseille.
Han kom till Stockholm under förra årets Fashion Week och bestämde sig för att stanna. (Föredrog Stockholm framför Paris och London! What!? liksom.)
Han blev i princip överlycklig när jag nämnde casse-toi tu pue, et marche à l'ombre och skräckslagen när jag bekräftade hur kallt Sverige är vintertid.

Jag blev för övrigt supernöjd med min klippning! 
Dessutom hamnade jag i frisörstolen bredvid Carolina Gynning.
Hon fiskade upp en hårboll av extensions ur handväskan som hon frenetiskt satt och försökte kamma ut.
Men hon blev fin i håret tillslut hon också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0