Hej världen!

Ikväll kan jag meddela att vi har ett rekord här i bloggen! Och vad känns väl inte roligare än just rekord såhär i OS-tider. (Hihi där fick jag allt till det!) Nej jag tänkte väl det. Det finns inget bättre än rekord!

 Vad är det då för rekord jag pratar om? Jo men självklart är det ett ...spänningen är olidlig...

...BESÖKSREKORD!

Gjord på denna blogg av er läsare! :D
Jag vill tacka min mamma, min pappa, min lyckliga barndom, alla böcker jag någonsin öppnat, min lågstadielärare Lena, min nalle Pelle, hela blogg-Sverige och sist men inte minst så vill jag tacka er kära läsare! TACK!
Sanningen är att idag gjorde ni mig lycklig igen.   
 
Jag tror på livet och jag tror på det som en klok människa en gång sa till mig och som jag först idag kan säga att jag förstår innebörden av - "Livet ger och livet tar". Fina ord det där.


Jag bjuder er alla på en vacker webcam-bild men istället för att ni får se mina tindrande vackra (och osminkade) ögon så får ni se mina fina naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0