Hej bloggen.

Vad hände egentligen med mitt bloggande? Som så många gånger förut försvann all min inspiration till att blogga som någonsin existerat. Men vafasen! Jag tror minsann jag fann den igen. Och dessutom kom jag på en sak till. Det jag skriver behöver ju faktiskt inte vara så smart, välskrivet och genomtänkt som det skulle ha varit om jag brevväxlat med, jag vet inte, kungen kanske? Så vad gör väl det om jag bara babblar på lite om mitt oerhört intressanta liv fyllt av glamorösa events varvat med långa skogspromenader. Det har uppenbarligen fungerat för resten av bloggeliten. Och så var det ju det där med ambitioner. Vad är egentligen mina intentioner med att blogga? Jadu! Hehe jag har kanske inga...
...Men vad gör väl det när inspirationen åter har knackat på dörren! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0