Från bloggtorka till hysteriii!!!

Okej nu är jag verkligen uppe i varv gott folk. Jag har nyss kommit på det nya ordet hetsblogga.
Fingrarna går i en himla fart över tangenterna och jag vet knappt vad det är jag skriver. Men det är mindre viktigt så länge jag skriver något över huvud taget. Jag börjar liksom på en mening och så bestämmer jag i farten hur den ska sluta. (Vanligast är att man tänker ut meningen i förväg och sedan låter fingrarna löpa över tangentbordet.)
Och så är jag är arg på min kropp. Oj nu lät det där som ett jättekonstigt påstående, som att jag ser migsjälv som två personer, att kropp och hjärna inte hänger ihop men det gör de väl, eller?
Ja, i alla fall så är det så att jag har gått och blivit sjuk såhär lagom till skolstarten (Jag börjar på onsdag för de som inte visste det.) Och det här är någonting som händer mig varje år. Och jag hatar det! 

Jag är förkyld och låter som en kratta varje gång jag ska prata och jag hinner aldrig komma till poängen i det jag vill säga innan mina hemska hostattacker gör sig påminda.

Jag orkar inte. Och det enda jag kan göra är att knarka halstabletter och dricka te. Hur kul är det liksom när sommarlovet sakta håller på att rinna mig ur händerna.
Ååååh åååångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0