Surprise, surprise...

Igår blev jag kidnappad hela vägen till Genève av mina kompisar. De hade fixat världens gulligaste surprise till mig (lite i förskott eftersom jag är i Paris den 21:a). Tusen tack för alla fina presenter! Fick till och med en rosa tårta med 18 ljus! ^^ (Visar bilderna när jag kommer hem från Paris.) Och sista helgen på lovet ska det tydligen firas ännu mer i St Jean d'Aulps! På "det här är sista helgen innan lovet + jag har nyss fyllt 18 år"-vis. Jag kommer vara totalt slut när jag kommer tillbaka efter lovet... Men jag känner på mig att både Paris och Lyon kommer bli så lyckat!

Imorgon blir det skidåkning i Châtel med Camille och Mayssa. Och dessutom ska vi heja på Camilles brorsa som åker världscupen imorgon! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0