On est jeudi et il pleut encore...

"Bowlingkvällen" igàr blev lyckad. Stället vi var pà kändes mer som en stor bar än en bowlinghall, vilket var positivt. Vi körde tvà rundor biljard och bowlade en timme ungefär. Slutade pà andra plats efter Mathieu som slog in strike efter strike... Och sà visade de live aid galan pà storbildskärm med riktig musik (bla coldplay och U2 som spelade live!) .
     Innan vi skulle ta bussen tillbaka ràkade jag skrämma livet ur en tjej som kom ut fràn toaletten. Hon bara skrattade hysteriskt och fick inte fram ett ord tillbaka när jag bad om ursäkt. Men jag kunde ju faktiskt inte veta att hon skulle komma ut fràn toaletten samtidigt som jag öppnade dörren haha!
     Bussen var en kvart forsenad sà vi kom inte hem till internatet förrän strax innan elva. Jag var dödstrött när vi kom hem och gick och la mig direkt medan Emilie (min tokiga rumskamrat) satt uppe halva natten och màlade t-shirtar till alla i klassen inför volley-turnaringen imorgon. Sà imorse hade hon träningsvärk i händerna efter allt màlande...
     Idag börjar jag med en timmes franska kl.11, lunch, tvà timmars historia, matte och engelska. Sen har jag bara en timmes SVT imorgon innan volleyturneringen börjar - och efter det är det äntligen LOV!!

Ja just det! Jag höll pà att drabbas av ett akut astmaanfall till följd av min förvàning i morse när jag kom ner till frukosten! De hade bytt ut hälften av alla socker-yoghurtar mot naturyoghurt och till och med frostisarna och chokladpuffarna var utbytta mot vanliga cornflakes (hör och häpna!) utan socker(!!!)! Höll pà att tappa hakan när jag fick se det! Kanske är det mina àngestrop som nàtt hela vägen till matpersonalen... Tack!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0